Blog - Tékozló Homár - napi top

  • 1. A digitális újság is el tud veszni, de hogyan? via Giphy Újság előfizetés témában aránylag kevés levél érkezik a Homárhoz, Girhes macska panasza is unikum. Az online előfizetések nagyszerű korában már nem a postás, vagy a kihordó nem dobja be, nem is a szomszéd lopja ki, hanem az elő...

Blog - Tékozló Homár - friss

  • 11:02 A digitális újság is el tud veszni, de hogyan? via Giphy Újság előfizetés témában aránylag kevés levél érkezik a Homárhoz, Girhes macska panasza is unikum. Az online előfizetések nagyszerű korában már nem a postás, vagy a kihordó nem dobja be, nem is a szomszéd lopja ki, hanem az elő...
  • 2020.01.24
  • 12:02 Maratoni szervizelés közben szívódott fel a fejhallgató Update via Giphy Bár mélységesen együttérzünk, mindig öröm az olyan levél, amiből tanulunk is valamit. Például most azt, hogy a Trónok harca csatajelenetét 55 napig forgatták, ami azért érdekes, mert Tamásék fejhallgatójának javítását 180 nap a...
  • 2020.01.23
  • 18:25 Lemerülő okosóra, kimerítő problémakezelés a Samsungtól Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, ne...
  • 2020.01.21
  • 10:40 Beázott a Motorola, ami sosem látott vizet Zoltán telefonja elromlott, ezért szervizbe küldte, ahonnan nagy meglepetésére azzal jött vissza, hogy a hiba oka beázás. A további szakvélemények is ezt bizonyították, pedig a telefon beázást jelző markerei is épek voltak és  Zoltán sem ...
  • 2020.01.20
  • 10:42 Megalázó patroncsere a Tescoban via Giphy Hogy lehet eldönteni, hogy az üzlet ügyfélszolgálatosa milyen bankjegyeket adott át a vásárlónak? Hát ott van a biztonsági kamera felvétele, nézzük meg! Na de mi van akkor, ha nincs kamera? És ha mégis van, de nem látszik rajta...
  • 2020.01.17
  • 12:06 Kinek a hibája, ha kitörjük a bokánkat a panzióban? És ez miért titok? B. két Booking.com-os tapasztalatát írta meg nekünk, ebből az egyik bosszantóbb, mint a másik. A második pedig még fájdalmas is: a lépcsőn teleltetett muskátliktól nem lehet rendesen elférni, aminek baleset lesz a vége. De kinek az érdeke...
  • 2020.01.16
  • 10:46 Otthagyta a benzinkúton az utast a sietős FlixBus sofőr Update Hogy mi a válasz a levél végén feltett kérdésre, hogy érdemes e foglalkozni az üggyel, ha otthagy a buszod a nulla fokban egy pulcsiban? Hát egy óriási kövér igen. Persze ha bizonyítható, hogy a sofőr 15 perces megállót ígért, majd a 12. ...
  • 2020.01.14
  • 11:37 A tél közepén adta fel az egy hónapos Ariston kazán Update Gábor könnyen röhög sírva, illetve sír röhögve január közepén az elromlott kazánja mellett, de ha nem lenne infra panel, boiler, kandalló és fűtő klíma a házban, az ő mosolya sem lenne őszinte. Mit tehetünk, ha pont időben, a tél elejére ...
  • 2020.01.13
  • 11:17 Kiborítja a szurkolókat a közvetítés, ami vagy nem megy, vagy ócska Aki követi az NB I-es kosárlabda meccseket, az biztosan tudja, hogy a közvetítéseket kizárólag a MindigoSport-ra előfizetve tudja megnézni. Nincs alternatíva, így az olvasónk szerint kizárólag automata kamerákkal felvett, kommentár nélkül...
  • 2020.01.10
  • 10:14 Rózsaszín horror a lecsukott WC ülőke alatt via Giphy Vannak aprónak tűnő problémák, amik eltörpülni látszanak a globális felmelegedés, a környezeti katasztrófák, vagy a rozsdás metrókocsik mellett, de valójában érdemes odafigyelni rájuk. Ezek a kis gondok ugyanis néha nagy kérdés...
  • 2020.01.09
  • 10:44 Sárga ragasztó, elfelejtett szakadás: alternatív javítás az Office Shoes-nál A fenti képen egy megjavított cipő szerepel. Pedig Tamara nem javítást kért, amikor szétesni készült a háromhetes cipője, hanem a pénzét. De a kereskedő szerint ha valamit javítani lehet, akkor ott nincs is más választásunk, irány a cipés...
  • 2020.01.08
  • 13:15 Időhiány, kapacitáshiány, futárhiány = csomaghiány Update Dénes csomagja november közepétől egy hónapon át tekergett a futárszolgálat különböző futárjai és depói között. A nyomkövetés szerint többször is megpróbálták a kézbesítést, ám Dénes szerint ennek egyszer sem volt nyoma. Vajon mi történik...
  • 2020.01.07
  • 10:39 Rendelhetne egy pótalkatrészt a kereskedő, de nem akar via Giphy Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tu...
  • 2020.01.02
  • 12:11 Tönkrement a router, de se javítás, se csere, se pénz Mindig örülünk, ha kiderül, hogy Homár posztra és szakértői segítségre hivatkozva tudjátok intézni az ügyeket, ahogy Attila is megpróbálta. Ám sajnos hiába, az Euroniocs ügyfélszolgálatot ez nem hatotta meg úgy, mint minket. Tisztelt T...
  • 2019.12.30
  • 11:46 Rakd ki a közterületre a kukát, de fizesd ki, ha ellopják Lazítsunk egy kicsit a kajakóma és az alkoholmérgezés közti rövid időszakban és nézzük meg, mi van akkor, ha ellopják a kukát a ház elől. Béla törvénytisztelő állampolgár: szelektíven gyűjti a szemetet és a tájékoztató szerinti időpontban...
  • 2019.12.23
  • 13:01 Elég sokba került a Líra ingyenes szállítása Decemberben is bőven találkozunk még olyanokkal, akiket megszívattak a Black Friday alkalmából és még nem zárult le az ügyük. Ani a hónap elején írt nekünk, aztán frissítette a sztorit, de az igazi megoldást a szakértőinktől kaptuk. 20...
  • 2019.12.20
  • 10:00 A cipő szétesik, a kereskedő lapít, a vásárló szomorú Balázs cipőjének talpáról kisebb darabok távoztak, ami egy 2 hónapos, teremben használt cipőnél elég korainak tűnik. Ám hiába küldte vissza a cipőt a kereskedőnek, az lefagyott a feladattól és lassan 2 hónapja nem tudja megoldani a problé...
  • 2019.12.18
  • 11:20 Túl olcsón adta az Eurowings a jegyet, megbánta Andrásék boldogan bevásároltak a 3440 Ft-os jegyekből, lefoglalták a szállást, elintézték az autóbérlést, aztán elolvasták az Eurowings válaszlevelét. Oda a boldogság: a légitársaság szerint túl olcsó volt a jegy, ezért inkább mégsem adjá...
  • 2019.12.17
  • 11:28 Már gyülekeznek a Mobilexpo.hu dühös károsultjai Fanni levele után körülnéztünk, és sajnos nincs jó hírünk. A Mobilexpo.hu webáruházról annyi a friss negatív vélemény, mint égen a csillag (fb találatok, árukereső, gyakori kérdések), és a károsultak már egy facebook csoportot is létrehoz...
  • 2019.12.16
  • 11:15 Július óta szereljük a tévét, majd csak lesz valami, ne tessék hívogatni! Cecília tévéje elromlott. Ilyenkor logikusnak tűnik, hogy elküldjük a szervizbe a rossz tévét, azok megjavítják, mi kifizetjük és mindenki boldog. De sajnos ez nem mindig ilyen egyszerű. Ebben a történetben nincs se boldogság, se megszere...
  • 2019.12.13
  • 14:10 Hogy adhatod el szabályosan a karácsonyi ajándékot online? Hamarosan tele lesz minden a karácsonyra kapott cuccok hirdetéseivel, szóval ez aktuális. A Vaterás/Teszveszes hirdetéseknél gyakran találkozhatunk a "máshol is hirdetem, érdeklődj" szöveggel, ami a máshol is hirdetők egyszerű elővigyázat...
  • 2019.12.12
  • 10:23 A soha meg nem érkező nyereménybútor Tamás kitartó, lassan egy éve várja a tévés játékon nyert bútort, ami csak nem akar megérkezni. Egy részét állítólag még gyártják, de ami raktáron van, az sem bír felkerülni egy teherautóra. Pedig ami jár, az jár. 2019. elején édesanyá...
  • 2019.12.11
  • 10:41 Kettőt fizet egyet kap akció az eDigitalnál Zoltán telefonszáma megváltozott, ám erről hiába tájékoztatta az ügyfélszolgálatot, az akciós mosógép első kiszállításának lehetőségéről így sajnos lemaradt. És a helyzet később sem lett jobb, rettenetes ügyfélkezelés, kétszer kifizetett ...
  • 2019.12.10
  • 11:45 Ki dönti el egy márkás vintage cuccról, hogy eredeti, vagy másolat? BB régóta használja a Jófogást, így elég sokszor belefutott abba, hogy a hirdetéseket néha visszadobják. Az indok változó, de a leggyakrabban vagy adminisztrációs hibára hivatkoznak, vagy arra, hogy a termék kamu. Tudjátok, a 2000 Ft-os L...
  • 2019.12.09
  • 11:04 A nem fúró fúrógép, ami ráadásul rozsdás is Attila nagyon megörült, amikor ilyen áron ilyen teljesítményű fúróra bukkant, ám az öröme csak addig tartott, amíg fúrni nem kezdett vele. A pontos mérés pedig egész mást mutatott, mit amiért ő fizetett. Rákerestünk a gyártóra és szinte s...
  • 2019.12.06
  • 12:15 Kamu brit webáruház próbált 1,3 millió indonéz rúpiát levonni a számláról, és ez még nem m... via Giphy Károly kacifántos kamuba botlott: a brit webáruház nem tűnt gyanúsnak, még szerencse, hogy a bank résen volt. Euróban fizetett, de a shop az ingyenes szállításra kínai jüant, a termékre pedig indonéz rúpiát próbált beterhelni a...
  • 2019.12.05
  • 14:30 Hiba kijavítva, kijelző megkarcolva Vigyázol a telefonodra, óvod minden karctól, a szerviztől mégis sérülten kapod vissza? A hosszú és kimerítő eset kapcsán olvasónk tanácsát szeretnénk kiemelni: "aki nagyobb értékű készüléket ad le szervizelésre, ragaszkodjon a szervizbe l...
  • 2019.12.04
  • 15:04 Némi nemzetközi levelezés, egy kis pénzmozgás meg mérgelődés, és hopp, máris van menetrögz... Levélírónkat  októberi Gearbestes, kínai webáruházas posztunk ihlette írásra. Slágvortokban előadott sztorija szerinte ékes bizonyítéka annak, hogy a Paypal sem véd meg olykor. Szerintünk emellett újabb tanulságos történet arról is, hogy ...
  • 15:04 Két cég, két szállítás, egy címirat, nulla tűzhely Márta és a két tűzhely, na meg a címirat mind mind egy kommunikációs fekete lyukban keringenek hetek óta. A Posta és az Euronics nem tudja megoldani a helyzetet, szóval nem tudni, min rotyog majd a karácsonyi töltött káposzta, de a jelenl...
  • 2019.12.02
  • 11:21 Fehér helyett fekete bútor: nem hagyjuk! via Giphy Ági szerint ez csak egy apróság, de egy fehér megrendelést feketében teljesíteni pont nem kicsi különbség. Sajnos a fogyasztóvédelmi jogok érvényesítéséhez ideg is kell, de mindenkinek javasoljuk, hogy vegyen egy nagy levegőt é...
  • 2019.11.29
  • 11:45 Kiegészítő jegy helyett pótdíj lett a megoldás Péter elküldte nekünk is a Volánbusznak feltett kérdéseit, amikre válaszolni nem tudunk, de a felvetés érdekes. A néhány kilométernyi plusz nem is mindig eredményez büntetést, ebben az esetben viszont 250 Ft helyett 8745 Ft-ba került a ki...
  • 2019.11.28
  • 13:09 A kártyagyilkos ATM és a közöny Mivel az ATM-et nem a bank üzemelteti, hanem egy külsős cég, a bank végignézi, ahogy az automata egymás után nyeli el az ügyfelek kártyáját. Ráadásul vissza se adja, így az ügyfél nem véletlenül lesz ennyire felzaklatva. Tisztelt Budap...
  • 2019.11.27
  • 10:33 Küldünk egy levelet arra a címre, ahonnan elköltöztél, hogy nyilatkozz arról, hogy valóban... via Giphy Fantasztikus gordiuszi csomó, ami látszólag nem is olyan nagy gond, viszont a következtetés igen. Mi van, ha a levél követelésről szól és végül a végrehajtó is ide jön majd végrehajtani? 2015-ben (!) vásárolt ingatlanomra a ...
  • 2019.11.26
  • 11:12 Egy nem létező mosógépet féláron valakinek? Update Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük...
  • 2019.11.25
  • 10:37 Ezzel a csomaggal valahol valami nagyon csúnya dolog történt via Giphy Olvasónkat a Homár tanította meg arra, hogy érdemes mindent alaposan dokumentálni. A kameraképek és a videók pedig mind arról árulkodnak, hogy azzal a dobozzal valahol útközben bizony valami nagyon csúnya dolog történt. A poszt...
  • 2019.11.21
  • 10:37 A mindenért fizetett, végül semmit sem vett igénybe végtelen szomorúsága via Giphy Ezen a borongós novemberi csütörtökön olvasónk levele gondoskodik az elmélyülő letargiánkról. Vannak azok a történetek, amiknél nincs mit tenni. Hiába csinált mindent jól (jó, a bőrönd méret kicsit necc, de ezt meg ismerjük), h...
  • 2019.11.20
  • 10:28 Kinek kell kifizetnie a visszaküldés költségét? Andrea egy nagyon fontos kérdést feszeget és még a Homárt és a szakértőket is dicséri, gyakorlatilag ilyen egy tökéletes e-mail!  Na de a lényeg: mi a helyzet a szállítási költségekkel? Sok jó dolgot irtok, gratulálunk érte! Jók a szak...
  • 2019.11.19
  • 10:24 Elkérheti a webáruház a személyi igazolványt? Update Olvasónk kifogásolja, hogy egy webáruház mindenféle előzetes tájékoztatás nélkül a csomag átvételekor fel akarta írnia a személyi igazolványa számát. A személyes adatok kezelése nem vicc, érdemes róla beszélni. A legtisztább az, ha előre ...
  • 2019.11.18
  • 10:29 Nyomkövetés és időgép: a Magyar Postánál minden van Update István egészen addig boldog volt, hogy a Magyar Postán feladott csomagját nyomonkövetési információk alapján követheti, amíg rá nem jött, hogy milyen is az. Össze vissza ugráló státuszok, helyszínek és dátumok alapján próbált rájönni, mik...
  • 2019.11.15
  • 10:05 Amíg a Föld kerek, mindig lesznek ilyen csaló webshopok Olvasónk nem olvasta azokat a posztokat, amit a kamu cipőrendelős oldalakról írtunk, különben néhány kattintás után gyanús lett volna neki a http://www.ocrapidplumber.com/ is. Száz sebből vérző oldal, nem is csoda, hogy végül közel sem az...
  • 2019.11.12
  • 13:00 Ha bénázik az onlie rendszer, fél év alatt kapja vissza a jegy árát az utas? Update Szilvi türelmét rendesen próbára tette a MÁV, amikor a szokásos jegyrendelés folyamatában hirtelen felbukkant egy apró hiba. Az agyégető ügyfélkezelésnek köszönhetően még a kiabálós bekezdést is érthető. Mert ahogy az életben, úgy itt is ...
  • 2019.11.11
  • 11:08 Kétszázezres vízszámla egy garzonra? Oké, hogy a homár is ember, de mégsem illet volna többször felröhögni a lenti sztorin, hiszen valójában egy komoly Vízművek általi szívatásról van szó. A lakásvásárlás után kapott 200 ezres számla önmagában súlyos, a többi szerencsétlenke...
  • 2019.11.08
  • 12:10 Rendelsz, utalsz, aztán se mobil, se pénz via Giphy Bármilyen körültekintően is vásárolunk, vannak azok a helyzetek, amiket nem láttunk jönni. A webshop rendben van, nem találunk rossz véleményt a kereskedőről sem (kivéve, hogy tavaly nem volt együttműködő, na), aztán valahol, v...
  • 2019.11.06
  • 17:40 Építőipari anzix késéssel, mellébeszéléssel, káromkodással, és sok szívással Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó építőipari rémtörténet a Homáron, ami igazán szomorúvá teszi, az az, hogy levélírónk - akárcsak a múltkori fürdőszobás esetben - igyekezett körültekintően eljárni: volt szerződése, utánanézett ...
  • 11:19 Hölgyem, ön verekedett ezzel a ventilátorral? A ventilátor talpa eltörött, ami olvasónk szerint egy javítható hiba, de egyedül van ezzel a véleményével. Ezért nagyon helyesen a Pest Megyei Békéltető Testülethez fordult, ám innen sem jutott tovább. Jótállás és kellékszavatosság magyar...
  • 2019.11.05
  • 11:44 Hogy ázhat be egy mobil, ami víz közelében sem járt? A pár hetes telefon beadja a kulcsot, a szerviz először nem talál hibát, majd beázásra hivatkozva megvonja a garanciát. Ha biztosan tudjuk, hogy nem járt víz közelében, ki és hogy bizonyíthatja azt, hogy miattunk ázott be? Történhet ilyen...
  • 2019.11.04
  • 11:19 Ha 100 napig hordod ruhád, az bizony nem marad illatos Olvasónk a megszokott márkájú öblítőjébe csalódott akkorát, hogy a gyártót is megkereste a problémával. Ugyan a mosógép, a mosógép aktuális a tisztasága, a program, a hőmérséklet mind mind befolyásolja az illat erősségét, ha semmit nem ér...
  • 2019.10.31
  • 15:46 Létezik, hogy Szép-kártyás fizetésnél ugrik az elállási jog? Jó pár éve már, hogy a kormány átalakította a hazai cafetériarendszert, és az Üdülési csekket társaival, a különböző utalványokkal ki-, a Széchényi Pihenőkártyát vagyis Szép-kártyát pedig bevezette. Aki kap ilyet a munkáltatójától, az tud...
  • 11:20 Sikeres volt a sikertelen bankkártyás fizetés, mégsem pörgeti az ELMŰ a villanyórát Emese egy hónapja küzd ezért, hogy az Energiapp hibájából félrekönyvel (nem is könyvelt?) befizetést valahogy megtalálja feneketlen rendszerében az ELMŰ. A telefonálás, e-mailezés azonban egyelőre falra hányt borsó, a villanyóra meg áll, ...
  • 2019.10.30
  • 12:07 Kötelező a csere, ha a termék nem váltja be a hozzáfűzött reményt? Olvasónk fiának nem jött be a Decathlonba vásárolt úszószemüveg, ezért olvasónk arra gondolt, hogy a reklámszöveg szerint jár el és inkább visszaviszi az áruházba. De ott nem az történt, amit várt, a pénzét nem kapta vissza, mivel a szemü...
  • 2019.10.29
  • 17:23 Komolyan az a megoldás ennél a digitálisan igen fejlett szolgáltatónál, hogy személyesen b... Mondhatnánk, hogy nem nagy ügy, de közben mégis. Egy kis családi cégnél még talán elmegy, de egy akkora cégtől, mint a UPC mást vár az ember. Például, hogy ne legyen hónapokig bugos a honlapja, vagy ha már nem sikerül több hét alatt sem m...
  • 10:54 Ha nem tudunk valamit, az bizony nem tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat Mi történik akkor, ha úgy érezzük, nem tájékoztattak megfelelően egy termék tulajdonságairól? Olvasónk úgy gondolja, azzal hogy nem hívták fel a figyelmét arra, hogy az új mobilja 32 bites, megtévesztették, és most szeretne valami megoldá...
  • 2019.10.28
  • 11:10 Újra hasít a kamu futócipő bolt Ádám belefutott a kamunak bizonyult asicsfutocipo.com-ba, amit már 2017-ben sikerült egyszer letiltatni, de a kommentek alapján látszik, hogy pár hónapja újra szedi áldozatait. A kamu webshopos csalásoknak nagy hagyománya van, a végén még...
  • 2019.10.25
  • 11:50 A mindentolcsón lelkes csapata nem segít, de legalább félretájékoztat via Giphy A MINDENTOLCSON.HU lelkes csapata (ez áll minden aláírás alatt) egyszer már szerepelt nálunk, akkor egy lombfúvó nem akart működni. Most még akár működhetne is a megrendelt termék, ám Andrea sajnos nem azt kapta, amiért fizetet...
  • 2019.10.24
  • 11:55 Nem szólt a futár, hogy megjött a lemez, mehet is a megsemmisítőbe Szandra rémülete nem lehetett kicsi, amikor a régen várt lemezről megkapta a hírt, hogy két nap múlva bezúzzák. Mindezt azért, mert nem vette át, amiről viszont nem is tudott, hogy kellett volna. Furcsán kommunikáló UPS, ropogó hanglemeze...
  • 2019.10.22
  • 12:23 A telefonnak semmi baja, csak nem lehet vele telefonálni Zsuzsa mobilja pár hónap után használhatatlan lett, amin sajnos a szerviz sem tudott segíteni. A hiba újra és újra visszajött. Végül Zsuzsának elege lett, erre se pénz, se mobil.  2018. március 09-én vásároltam az eMag webáruházban egy...
  • 2019.10.21
  • 11:55 Koncert helyett a rendszer leállásán tombol a System Of A Down közönsége via Giphy Olvasónk tudja, miért fontos időben megvenni egy koncertjegyet, de hiába minden, a System Of A Down jövő júniusi koncertjéről mégis jól lemaradt, hacsak nem akarja végigülni az egészet. És ezzel valószínűleg nincs egyedül, a Li...
  • 2019.10.20
  • 19:49 Az ő feleségeik is sírnak fürdéskor?  Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy a fenti fürdőszobán semmi sírnivaló nincs. Nem túl nagy, az igaz, de ezt leszámítva teljesen pöpec darab. Hogy miért kell mégis sírni rajta, pontosabban benne, azt az alábbi levél részletesen kifejti,...
  • 2019.10.18
  • 17:40 Egy igazi klasszikus: egyszerű probléma, tehetetlen szerviz Ha csak annyit mondunk, hogy új főzőlap és szerviz, gyakorlott olvasók már pontosan tudják, mi következik. Feleslegesen kivett szabadnapok, nem létező alkatrész és vállvonogatás, mindez hosszú heteken át. A paprikás krumpli meg nem rotyog...
  • 11:29 Ki ne akarna olyan fuvarozóval menni a reptérre, akinél 1 nap alatt kétszer drágul az út d...   Feneketlen panaszarchívumunkból előkeveredett egy nyár eleji eset, amit - mivel elég vérlázítóan hangzik, a honlap él, az árak sem változtak rajta - úgy döntöttünk, kitesszük. Egyúttal szeretnénk jelezni a repteritransfer.hu-nak, hogy ...
  • 2019.10.17
  • 17:15 Jó tudni: minden vendéglátóipari egységbe kell wc? "Helló! Arra van vmi szabályozás, h a vendéglátóipari egységnek kell-e (nyilvános) wc? - szegezte nekünk a kérdést jk nevű olvasónk, amire azon túl, hogy előkerestük a videót a wc-tematikájú tajvani kávézóról (ahol az üzemeltetők válasza ...
  • 09:30 Ez aztán az izzasztó helyzet! via Giphy A nyitvatartási idő örök problémája, hogy az ott dolgozók sem szeretnének tovább bent maradni, mint a vásárlók, vagy hát jelen esetben a fürdőzők és olvasónk, az izzadni vágyó szaunázó vendég. Épp ezért fél órával a hivatalos z...
  • 2019.10.16
  • 18:12 Hogy kerülhet milliós mínuszba egy folyószámla, amin nincs hitelkeret? Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást,...
  • 09:51 4 csillagos all inclusive extrák Tunéziában: vízjegy és szikraesős villanyszerelés "Azért, hogy mások ne járhassanak úgy, mint mi"- ajánlotta figyelmünk József félresikeredett családi nyaralásuk történetét, mely egy tunéziai all inclusive hetet jelentett az észak-afrikai országokba kifejezetten rutinos utaztatónak számí...
  • 2019.10.15
  • 15:49 Szilánkokra robbant a zuhanyfülke, ami nem tud szilánkosra törni Olvasónk  2019. szept. 18-án a Fogarasi úti OBI-ban vásároltunk egy Sanotechnik sarok zuhanykabint (B8090m típus). A vásárlás során egy munkatársuk segített a kiválasztásban, akinek jeleztük, hogy a termék csomagolása sérült (több is v...
  • 12:18 Hurrá, csak 369 usd plusz 20000 huf, és máris van egy nem működő bicajom a postán! Nincs egy hete, hogy hosszasan okoskodtunk arról, honnan ismerhető fel az a webshop, ahonnan nemhogy rendelni nem szabad, de megnyitni sem az oldalát. Hát a Gearbest.com-on még a Homár gyanakvásból olvasztott és szkepticizmussal csiszolt ...
  • 2019.10.14
  • 11:07 A számlavezetési díj, ami nincs, de mégis van Olvasónk Babaváró Hitelt igényelt és egy érdekes fordulatra bukkant. A bankok nem kérhetnek ügyintézési díjat, de a lenti sztori szerint ki lehet úgy hozni a hitel folyósítását, hogy megjelenjenek a külön költségek. Más banknál valaki jár...
  • 2019.10.11
  • 17:08 Megrendelte, tönkrement, javították, tönkrement, cserélték, megint tönkrement Tamás júniusban írta meg nekünk a hosszúra nyúlt matracos sztorit, aminek a legutóbbi frissítése szeptemberi, így most elétek tárjuk, szakértőink tanácsaival együtt. A Revotica már volt nálunk, négy éve is izgalmas vége lett. Korlátozott...
  • 10:27 Adidas cipő helyett megint valami rusnyaság érkezett Kínából   Legutóbb júniusban szörnyülködtünk egy gyanús Adidas webshopból érkezett cipőn (azóta az az oldal szerencsére az enyészeté is lett), de az a Kínában postázott példány - bár nem volt szép, és pláne nem volt Adidas - semmi  az alábbi képek...
  • 2019.10.10
  • 11:33 Amikor egy elsőbbségi küldemény két hónapig nem mozdul Milán két hónapja vár a pénzére, amihez arra van szükség, hogy a visszaküldött csomag megérkezzen végre a címzetthez. Ám a nyomkövetési oldal szerint a csomagja áll, a pénze után pedig újabb és újabb köröket kell futnia. Vajon hol van ily...
  • 2019.10.09
  • 10:04 Szigorúan ellenőrzött visszatérítés Péter semmi jóra nem számít, csak a mérgét szerette volna levelezni, amit a MÁV okozott neki egy visszatérítési folyamat végén. Mivel az ügyfélszolgálat szerint visszakapja a pénzét, így otthagyta a jegyet, aminek aztán bukta az árát is. ...
  • 2019.10.08
  • 17:49 Jelzáloghiteled van és szívat a bankod? Itt van néhány hasznos tanács Gabi egy nagyon tanulságos történetet küldött nekünk, amit minden jelzáloghitellel rendelkező olvasónak érdemes átnézni. A hitelajánlatban szereplő előtörlesztési díj elengedése valahogy elfelejtődött a végtörlesztést követően, de ez nem ...
  • 2019.10.07
  • 11:39 Az online rendelt láncfűrész visszavág Tibor története tanulságos, na nem a láncfűrész online rendelése miatt, mert azzal még nem feltétlenül van baj, mondjuk most pont igen. A gép nem működik, a messzi messzi kereskedő természetesen megnézni, de csak ha Tibor személyesen besz...
  • 2019.10.04
  • 10:02 Na vajon mit rejt a robotporszívó összerugdosott doboza? via Giphy Zolinak gyors segítségre volt szüksége, miután a szervizelésre visszaküldött robotporszívó doboza olyan állapotban érkezett vissza, ami azt feltételezte, hogy a robot sincs túl jól. Vagy reméljük igen, de akkor mi történt a dob...
  • 2019.10.03
  • 10:20 És akkor a 90. napon megteremté a pixelhibát B. laptopjának kijelzője tud időzíteni: a jótállási idő utolsó napján mondta be az unalmast. Ez a 90. napot jelenti, ám szakértőink válaszából az is kiderül, hogy ennél jóval több időnk van hibát jelezni a kereskedő felé. B. viszont már e...
  • 2019.10.02
  • 11:57 Most tényleg az én ráutaló magatartásom a lényeg, nem az, hogy a UPC nem szólt, hogy csak... 2019. augusztustól a Vodafone a UPC tulajdonosa, és ennek egy csomó hozadéka van az előfizetőik számára, például az, hogy vége a UPC Mobilnak, viszont a UPC ügyfelek kedvezményes Voda-tarifákat kapnak. Ez eddig jól hangzik. A gyakorlatban...
  • 2019.10.01
  • 12:46 Megvetted, elromlott, de közben drágább lett? via Giphy Klasszikus helyzet, amiben nem lehet elégszer elmondani a fogyasztói jogokat. Adott a kereskedő,a jótállási időn belül bekrepált termék és az igényünk egy ugyanolyan, jól működő termékre. De mi van akkor, ha náluk már nincs, va...

Blog - Tékozló Homár - heti top

  • 1. Lemerülő okosóra, kimerítő problémakezelés a Samsungtól Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, ne...
  • 2. Beázott a Motorola, ami sosem látott vizet Zoltán telefonja elromlott, ezért szervizbe küldte, ahonnan nagy meglepetésére azzal jött vissza, hogy a hiba oka beázás. A további szakvélemények is ezt bizonyították, pedig a telefon beázást jelző markerei is épek voltak és  Zoltán sem ...
  • 3. Maratoni szervizelés közben szívódott fel a fejhallgató Update via Giphy Bár mélységesen együttérzünk, mindig öröm az olyan levél, amiből tanulunk is valamit. Például most azt, hogy a Trónok harca csatajelenetét 55 napig forgatták, ami azért érdekes, mert Tamásék fejhallgatójának javítását 180 nap a...