Blog - Tékozló Homár - friss

  • 11:37 Varázslatos időutazás a Digi ügyfélszolgálatán via Giphy Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a hel...
  • 2020.04.02
  • 10:36 Habot ugyan nem csinál, de legalább penészedik via Giphy Judit az alza.hu-n vásárolt menő Krups kávovarja sajnos egy hét után vadný. Az ember joggal várja el egy ilyen géptől, hogy az atomvillanás után is rendes habot készítsen, és ha ez mégsem megy, irány a szerviz. Juditék így is tet...
  • 2020.04.01
  • 14:52 Eltörött az alkatrész, nem pótolható, viszlát! Zoltán garanciális mikrofonja továbbra is jól működik, ám a hozzá tartozó, azzal együtt használt állvány már kevésbé. A kereskedő segítőkész, de a nagyker szervize nem tud mit kezdeni a problémával. Sőt, szerintük a törésre nincs garancia ...
  • 2020.03.31
  • 11:02 Duzzogott az üzletvezető, most meg mosogathatok kézzel Azért az megnyugtató, hogy vannak jelenségek, amiket egy világjárvány sem tud eltörölni. Ilyen a tévesen kiírt ár, na meg probléma idegesítő kezelése. Olvasónk a 48 darabos, citrom illatú Finish mosogatógépet szerette volna megvenni a term...
  • 2020.03.30
  • 12:52 Nem adott képet a Mac Mini, pedig kellett volna neki via Giphy Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajá...
  • 2020.03.27
  • 12:45 Fizetett érte, mégis bebukta a helyét a Wizzair utasa Ha fizetünk egy külön szolgáltatásért, amit aztán a szolgáltató hibájából nem tudunk igénybe venni, akkor elég jogos követelésnek tűnik visszakérni a szolgáltatás árát. Na nem úgy a Wizzair-nél! Olvasónk is bebukta a 20 eurós külön helyét,...
  • 2020.03.26
  • 12:40 Majd akkor dolgozunk, ha fagy! Vagyis ha nem Bár már majdnem tavasz lett, most egy kicsit újra aktuális a kérdés: meddig várjon olvasónk arra, hogy megnézzék a fél éves autóját, amiben nagyon zörög valami? A hideg időben ugyanis azért nem vállalták, mert akkor törnek a műanyagok. De ...
  • 2020.03.25
  • 12:37 Santana helyett karantén, de mi lesz a jegy árával? A járvány egyik fogyasztóvédelmi slágere következik: a elmaradt eseményekre váltott jegyek árának sorsa. Amióta elhalasztották, vagy egyszerűen törölték a koncerteket, bulikat, színházi előadásokat, vagyis minden rendezvényt, azóta sorra j...
  • 2020.03.24
  • 12:18 Bukta a velencei karnevált és az út árát is Idén február elején elkezdődött a hagyományos velencei karnevál, majd a koronavírus járvány miatt hamarabb véget is ért. És valószínűleg az after party is elmaradt. Ahogy olvasónk befizetett útja is, aminek törléséről egy e-mailt is kapott...
  • 2020.03.23
  • 11:12 Nem kell a hitelt törleszteni decemberig, de csak ha megkapod via Giphy Olvasónk még azelőtt elindította a hitelkérelmét, hogy kiderült, december 31--ig nem kell fizetni a lakossági fogyasztási hitelek törlesztőrészleteit. Nem erre alapozott akkor, amikor a felvette a kapcsolatot a Cetelemmel és úgy ...
  • 2020.03.20
  • 12:02 A 35 eurós játék 35 forintért jó üzletnek tűnik, de hiába Olvasónk egy játék vásárlásánál találkozott azzal a jelenséggel, amikor a webshopban elírt ár (jelen esetben pénznem) súlyosan más, mint amennyinek szánták. A 35 EUR helyett 35 Ft-ért árult játék nem hangzik rosszul, láttunk már ilyet, ott...
  • 2020.03.19
  • 09:57 2020.03.18. Budapest: Koronavírus elleni légtisztító berendezést házhoz vinni időseknek via Giphy Na jó. A Homár járványos különkiadása folytatódik, ma remegő ollókkal írjuk le, hogy 2020.03.18-án Budapesten a Lux Magyarország házhoz megy (HAHA) az idős vásárlókhoz (HA!) azért, hogy bemutassa nekik a vírus elleni védelmet nyú...
  • 2020.03.18
  • 15:55 Mi jár annak, akinek a munkáltatója tiltotta meg, hogy elutazzon? Speciális körülmények, speciális Homárok. Egy rendvédelmi szervnél dolgozó olvasónk és egy orvos is írt nekünk, mindketten utaztak volna, de a kormányrendelet még napokkal ezelőtt megtiltotta ezt. Mivel a munkáltatójuk tiltotta el őket az ...
  • 2020.03.17
  • 14:34 „Itt Debrecenbe semmi gond nincs, itt nincs beteg, jöjjenek szerintem!" Mindenki nehéz helyzetbe került, ez nem kérdés, de az egész biztos, hogy a turizmusból élők most rendesen és joggal pánikolnak. Nem könnyű jól dönteni és jól kezelni az olyan helyzeteket sem, amivel H. és családja szembesült. A debreceni ap...
  • 10:44 Először nem javít, aztán meg hónapokra elnémul a Nikon szervize via Giphy Olvasónk és a másfél éves Nikonja egy jótállási helyzetbe keveredett. A szerviz először nem talált hibát, majd a második körben közölte, hogy megvan, de nem garanciális. A Nikon a szervizre mutogat, majd elhallgat.  Elromlott a ...
  • 2020.03.16
  • 10:50 Nagy üzlet a koronavírus: a tizenegyszeres árú kézfertőtlenítő és a többiek A Homár elég sokszor felhúzta már magát az elmúlt 15 évben, hiszen volt mint. Inkorrekt kereskedők, csalók, ügyfelet hülyének néző szolgáltatók, büdös hús, kis faszenes, volt itt már minden. Olyan helyzet, mint a jelenlegi viszont még sose...
  • 2020.03.13
  • 14:01 És a lemondott szerződés csak ketyeg tovább via Giphy Hogy lehet egy szerződés élő, amit lemondtak és ezt még vissza is igazolták? Krisztián több szolgáltatónál is sikerrel lemondta kórházban ápolt nagyapja előfizetéseit, aztán rendezte a végszámlákat és kész is volt. Kivéve a Telek...
  • 2020.03.11
  • 12:50 Mi az? Nagy, rugalmatlan és böszme. László nem most kezdte: már hat éve fizet a saját bankszámlájáról egy olyan villanyszámlát, ami nem az ő nevén van. Ez eddig nem is okozott gondot, ám most az Elmű rosszul állított ki egy számlát, ezért vissza kéne utalnia a befizetett pén...
  • 2020.03.10
  • 12:27 Mindent bírt a Huawei búvártok, csak a búvárkodást nem András előrelátó, márkahű és van hite, így a Huawei telefonjához gyári Huawei búvártokot vásárolt, mielőtt búvárkodni indult. Első körben működött is minden, mint a karikacsapás, a telefon nem lett vizes, a halak le lettek fényképezve, min...
  • 2020.03.09
  • 11:12 Szervizelés lv. 100000000: Nem működik a bluetooth távirányítás? Használjon infrásat!   György 2019 novemberében vett Samsung tévéje nem éppen úgy muzsikál, ahogy arról az ígéretek szólnak. Nem elég, hogy a Bluetooth, illetve a WiFi vezérlés meghibásodott, a rossz élményhez nagyban hozzájárul az ügyfélszolgálattal és a szerv...
  • 2020.03.05
  • 11:20 Aki az RBX.hu-ról rendelt, de nem kapott semmit, az most ettől a poszttól nem lesz boldog Ugye megvan még az RBX.hu? A januárban megírt maratoni szervizelés közben felszívódott fejhallgató esete nagyon szépen zárult, de most megint előkerült a cég, egy szomorúbb helyzet kapcsán. Olvasónk cége az RBX.hu-tól decemberben vásárolt...
  • 2020.03.04
  • 11:21 Miért kell meghalnom hogy visszakapjam a pénzemet!? Tamás márciusi utazását egy hirtelen jött lehetőség miatt pár hónappal az indulás előtt lemondta. A lehetőség egy műtéti időpont volt, amire régóta várt és ismerve az ilyen listákat, teljesen érhető, ha inkább a gyógyulás mellett döntött....
  • 2020.03.03
  • 11:30 Kérhetünk kártérítést, ha hónapokat töltött a szervizben az új laptop? Norbert nagyon bízott a gyártó szép szavában, ezért elég csalódott, hogy az új Asus laptopot másfél év alatt ötször kellett szervizbe küldenie. Végül az elállás mellett döntött, de tavaly november óta nem kapta vissza a laptop árát. Kérdé...
  • 2020.03.02
  • 10:08 Tagadja a webshop, hogy visszakapta a terméket, ezért nem is fizeti vissza az árát Coming out: a Homár anyja is vett már teleshopos mágneses derékaljat, meg bevásárlókocsit is és hát azoknak is pont az lett a vége, amire számítani lehetett. Olvasónk sem tudta lebeszélni az anyukáját arról a "mindenki számára megfelelő, ...
  • 2020.02.28
  • 12:06 Így trükköznek az árleszállítással a Kennet Street üzletében via Giphy Nem lehet elégszer elismételni a kellékszavatossági jogokat, vagyis azt, hogy ha hibás a cucc, amit vettünk, milyen lehetőségeink vannak és mire nem kötelezhetnek. Ha a hibát a kereskedő is elismeri, első lépésben jön a javítá...
  • 2020.02.27
  • 11:49 Ventilátor hibával ment, rossz aksival jött a szervizből a HP laptop Attila garanciális laptopja úgy járta meg az Extrem Digital-on keresztül a HP márkaszervizét, hogy a hibát ugyan kijavították, de csináltak helyette egy másikat, nehogy hiányérzete legyen. Ezek után Attila úgy pattant le az EDigital ügyfé...
  • 2020.02.26
  • 12:04 Összekeveredett öltözőszekrények és ideges személyzet a Dagályban Hű mennyi Dagályos posztunk volt már! A nőket videózó kabinos, a szarszippantással súlyosbított fürdőzés, na meg a megzavarodott pénztárosok után most olvasónk szerint egy jól ismert, aktuális probléma került elő: az öltözőszekrények hibá...
  • 2020.02.25
  • 12:06 Horror a bugyiboltban: otthon derült ki, hogy gyanús folt van a fehérneműn Update Az úgynevezett higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek esetében, mint például a fehérnemű, a vásárlót kicsomagolás és használatba vétel után nem illeti meg az elállási jog. Vagyis használt bugyit nem vesznek v...
  • 2020.02.24
  • 12:35 Gondozatlan vizeldére emlékeztető szagú sertéshús az Instersparból Olvasónk, Gamintojas olyan levelet írt nekünk, amin egy pár napig ülnünk kellett, hogy meg tudjuk emészteni. Egy cikket is mellékelt a felvetéshez: A rejtett heréjű kansertések ivari szaga. És akkor jöttek azok a mondatok, hogy: "Megfigye...
  • 2020.02.21
  • 11:06 Az eladó véleménye még nem bizonyíték Ahhoz, hogy később elkerüljünk egy csomó kellemetlenséget, egy csomag átvételénél érdemes megnézni a kiszállított terméket, hogy egyben és épségben megérkezett, vagy sem. Ám vannak helyzetek, amikor ez macerás, időigényes és nincs is rá l...
  • 2020.02.20
  • 11:21 Állatkínzó akváriumot árulnak az állatbarát kereskedők via Giphy Nagy nap ez a Homárnak: megérkezett az első állatvédelemmel kapcsolatos levél! Sőt, nem csak hogy állat, de vízi! Barnabás a VitalPet állatkereskedésben bukkant a 2, azaz kettő literes akváriumra, de az máshol is kapható, úgyho...
  • 2020.02.19
  • 13:44 Az ingyenhitel sincs ingyen via Giphy Tamás kazáncserére adta a fejét, ami önmagában épp elég stresszt jelent, a költségről nem is beszélve. A szükséges összeghez az MFB hitelprogramján keresztül szeretett volna hozzájutni. Hosszú hónapok alatt meglett a hitelhez m...
  • 2020.02.18
  • 10:11 Aki csak véleményt kért, de drága szervizelés kapott Edina egy félresikerült szervizelés után döntött úgy, hogy egy másik céggel ellenőrizteti a javítást, de ismét nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerette volna. A telefont bevizsgálták, aztán meg is javították, jó pénzért. A végeredmény e...
  • 2020.02.14
  • 11:01 Izgalmas titkot rejtett a Fundamenta szerződés Kriszta meglepődve látta, hogy hiába járt le a Fundamenta futamideje, a csoportos beszedési megbízás a szerződött 49 hónap után is pörgött tovább. A plusz két hónap után is csak azért tudta leállítani, mert utánanézett a banki utalásainak...
  • 2020.02.13
  • 11:20 Tollakat hullat magából a százezres tollkabát, ami a kereskedő szerint nem hiba Update via Giphy Zsófi tollkabátja úgy eresztette magából a pihéket, mintha a kabát alatt folyamatos párnacsata zajlott volna. Akinek már volt ilyen, az tudja, hogy egy-egy toll néha normális, de itt nem csak ennyiről volt szó, úgyhogy Zsófi tu...
  • 2020.02.11
  • 11:02 Az elszublimáló kanapéágy Update Krisztina nagyon boldog, hogy nem fizetett előre a kanapéért, ami raktáron van, vagyis gyártják, vagyis hamarosan szállítják, vagyis ki tudja mi van vele. A képen szereplő Raktáron, MAX 1 HÉT! felirat megtévesztés szagú, de láttunk már so...
  • 2020.02.07
  • 13:12 Apróban akart fizetni, rendőrt hívott rá a pénztáros Update Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizet...
  • 2020.02.06
  • 11:25 Ha erdőtűz, akkor vízkorlátozás: ilyen egy nyaralás víz nélkül Egy már lezongorázott ügy, amiben a panaszosok kérelmét elutasította a békéltető testület, mégis érdemes foglalkozni vele. Levélírónk 2019 júliusi horvátországi nyaralása nem sikerült túl jól: az erdőtűz miatti korlátozásnak köszönhetően ...
  • 2020.02.05
  • 11:05 Egy hónapja tart az iSTYLE egy hetes szervizelése Ha vállalkozó vagy és az egyetlen laptopod a munkaeszközöd, akkor nem csak bosszantó az az időhúzás, amit az Istlyle csinál Fannival, de bevételkiesést is jelent. Az egy hetesre ígért szervizelés egy hónapja húzódik, pedig a fogyasztóvéde...
  • 2020.02.04
  • 12:29 Hátrányos megkülönböztetés az ötvenszeres parkolási díj? Az óbudai bérlő levele a parkolás... December elején írta meg az Index, hogy Óbuda Önkormányzata bekeményített és elvette a bérlőktől a kedvezményes parkolás lehetőségét. Vagyis az eddigi 2.540 Ft-os éves díj helyett a bérlőknek ezentúl 82.450 Ft-ot kell fizetni. Viktor ez ü...
  • 2020.02.03
  • 11:18 Az ok nélkül felfüggesztett Youtube és Google fiók rejtélye Gábor állítja, hogy semmi különös, törvénybe ütköző tevékenysége nem volt a Youtube-on, nem is törték fel a fiókját, mi pedig természetesen ezt el is hisszük neki. A Youtube viszont képtelen erre. Ugyan azt sem tudják, vagy akarják bebizo...
  • 2020.01.30
  • 15:05 "Vagy megjött vagy nem. Vagy eladták másnak vagy nem. Vagy ügyfeletek maradok vagy nem." U... Zoltán igen érzékletesen megírt kálváriája kellemes olvasmány, kár hogy a végén nincs ott a happy end, vagy legalábbis egy halvány reménysugár. Olvasónk az ajándékba szánt notebook-ot időben próbálta megvenni, de azzal, hogy a Telekom flo...
  • 2020.01.28
  • 13:21 Hiába az országos fiókhálózat, ha csak a számlavezető fiókban intézhetjük az ügyeinket Remek hírünk van: idén újabb szakértő erővel gazdagodott a Homár! Új partnerünknek, a Pénzügyi Navigátornak köszönhetően mostantól a bank- vagy biztosító ügyben hozzánk forduló kedves és naiv ügyfelek pénzügyi fogyasztóvédelmi tanácsot is k...
  • 2020.01.27
  • 11:02 A digitális újság is el tud veszni, de hogyan? via Giphy Újság előfizetés témában aránylag kevés levél érkezik a Homárhoz, Girhes macska panasza is unikum. Az online előfizetések nagyszerű korában már nem a postás, vagy a kihordó nem dobja be, nem is a szomszéd lopja ki, hanem az elő...
  • 2020.01.24
  • 12:02 Maratoni szervizelés közben szívódott fel a fejhallgató Update via Giphy Bár mélységesen együttérzünk, mindig öröm az olyan levél, amiből tanulunk is valamit. Például most azt, hogy a Trónok harca csatajelenetét 55 napig forgatták, ami azért érdekes, mert Tamásék fejhallgatójának javítását 180 nap a...
  • 2020.01.23
  • 18:25 Lemerülő okosóra, kimerítő problémakezelés a Samsungtól Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, ne...
  • 2020.01.21
  • 10:40 Beázott a Motorola, ami sosem látott vizet Zoltán telefonja elromlott, ezért szervizbe küldte, ahonnan nagy meglepetésére azzal jött vissza, hogy a hiba oka beázás. A további szakvélemények is ezt bizonyították, pedig a telefon beázást jelző markerei is épek voltak és  Zoltán sem ...
  • 2020.01.20
  • 10:42 Megalázó patroncsere a Tescoban via Giphy Hogy lehet eldönteni, hogy az üzlet ügyfélszolgálatosa milyen bankjegyeket adott át a vásárlónak? Hát ott van a biztonsági kamera felvétele, nézzük meg! Na de mi van akkor, ha nincs kamera? És ha mégis van, de nem látszik rajta...
  • 2020.01.17
  • 12:06 Kinek a hibája, ha kitörjük a bokánkat a panzióban? És ez miért titok? B. két Booking.com-os tapasztalatát írta meg nekünk, ebből az egyik bosszantóbb, mint a másik. A második pedig még fájdalmas is: a lépcsőn teleltetett muskátliktól nem lehet rendesen elférni, aminek baleset lesz a vége. De kinek az érdeke...
  • 2020.01.16
  • 10:46 Otthagyta a benzinkúton az utast a sietős FlixBus sofőr Update Hogy mi a válasz a levél végén feltett kérdésre, hogy érdemes e foglalkozni az üggyel, ha otthagy a buszod a nulla fokban egy pulcsiban? Hát egy óriási kövér igen. Persze ha bizonyítható, hogy a sofőr 15 perces megállót ígért, majd a 12. ...
  • 2020.01.14
  • 11:37 A tél közepén adta fel az egy hónapos Ariston kazán Update Gábor könnyen röhög sírva, illetve sír röhögve január közepén az elromlott kazánja mellett, de ha nem lenne infra panel, boiler, kandalló és fűtő klíma a házban, az ő mosolya sem lenne őszinte. Mit tehetünk, ha pont időben, a tél elejére ...
  • 2020.01.13
  • 11:17 Kiborítja a szurkolókat a közvetítés, ami vagy nem megy, vagy ócska Aki követi az NB I-es kosárlabda meccseket, az biztosan tudja, hogy a közvetítéseket kizárólag a MindigoSport-ra előfizetve tudja megnézni. Nincs alternatíva, így az olvasónk szerint kizárólag automata kamerákkal felvett, kommentár nélkül...
  • 2020.01.10
  • 10:14 Rózsaszín horror a lecsukott WC ülőke alatt via Giphy Vannak aprónak tűnő problémák, amik eltörpülni látszanak a globális felmelegedés, a környezeti katasztrófák, vagy a rozsdás metrókocsik mellett, de valójában érdemes odafigyelni rájuk. Ezek a kis gondok ugyanis néha nagy kérdés...
  • 2020.01.09
  • 10:44 Sárga ragasztó, elfelejtett szakadás: alternatív javítás az Office Shoes-nál A fenti képen egy megjavított cipő szerepel. Pedig Tamara nem javítást kért, amikor szétesni készült a háromhetes cipője, hanem a pénzét. De a kereskedő szerint ha valamit javítani lehet, akkor ott nincs is más választásunk, irány a cipés...
  • 2020.01.08
  • 13:15 Időhiány, kapacitáshiány, futárhiány = csomaghiány Update Dénes csomagja november közepétől egy hónapon át tekergett a futárszolgálat különböző futárjai és depói között. A nyomkövetés szerint többször is megpróbálták a kézbesítést, ám Dénes szerint ennek egyszer sem volt nyoma. Vajon mi történik...
  • 2020.01.07
  • 10:39 Rendelhetne egy pótalkatrészt a kereskedő, de nem akar via Giphy Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tu...
  • 2020.01.02
  • 12:11 Tönkrement a router, de se javítás, se csere, se pénz Mindig örülünk, ha kiderül, hogy Homár posztra és szakértői segítségre hivatkozva tudjátok intézni az ügyeket, ahogy Attila is megpróbálta. Ám sajnos hiába, az Euroniocs ügyfélszolgálatot ez nem hatotta meg úgy, mint minket. Tisztelt T...
  • 2019.12.30
  • 11:46 Rakd ki a közterületre a kukát, de fizesd ki, ha ellopják Lazítsunk egy kicsit a kajakóma és az alkoholmérgezés közti rövid időszakban és nézzük meg, mi van akkor, ha ellopják a kukát a ház elől. Béla törvénytisztelő állampolgár: szelektíven gyűjti a szemetet és a tájékoztató szerinti időpontban...
  • 2019.12.23
  • 13:01 Elég sokba került a Líra ingyenes szállítása Decemberben is bőven találkozunk még olyanokkal, akiket megszívattak a Black Friday alkalmából és még nem zárult le az ügyük. Ani a hónap elején írt nekünk, aztán frissítette a sztorit, de az igazi megoldást a szakértőinktől kaptuk. 20...
  • 2019.12.20
  • 10:00 A cipő szétesik, a kereskedő lapít, a vásárló szomorú Balázs cipőjének talpáról kisebb darabok távoztak, ami egy 2 hónapos, teremben használt cipőnél elég korainak tűnik. Ám hiába küldte vissza a cipőt a kereskedőnek, az lefagyott a feladattól és lassan 2 hónapja nem tudja megoldani a problé...
  • 2019.12.18
  • 11:20 Túl olcsón adta az Eurowings a jegyet, megbánta Andrásék boldogan bevásároltak a 3440 Ft-os jegyekből, lefoglalták a szállást, elintézték az autóbérlést, aztán elolvasták az Eurowings válaszlevelét. Oda a boldogság: a légitársaság szerint túl olcsó volt a jegy, ezért inkább mégsem adjá...
  • 2019.12.17
  • 11:28 Már gyülekeznek a Mobilexpo.hu dühös károsultjai Fanni levele után körülnéztünk, és sajnos nincs jó hírünk. A Mobilexpo.hu webáruházról annyi a friss negatív vélemény, mint égen a csillag (fb találatok, árukereső, gyakori kérdések), és a károsultak már egy facebook csoportot is létrehoz...
  • 2019.12.16
  • 11:15 Július óta szereljük a tévét, majd csak lesz valami, ne tessék hívogatni! Cecília tévéje elromlott. Ilyenkor logikusnak tűnik, hogy elküldjük a szervizbe a rossz tévét, azok megjavítják, mi kifizetjük és mindenki boldog. De sajnos ez nem mindig ilyen egyszerű. Ebben a történetben nincs se boldogság, se megszere...
  • 2019.12.13
  • 14:10 Hogy adhatod el szabályosan a karácsonyi ajándékot online? Hamarosan tele lesz minden a karácsonyra kapott cuccok hirdetéseivel, szóval ez aktuális. A Vaterás/Teszveszes hirdetéseknél gyakran találkozhatunk a "máshol is hirdetem, érdeklődj" szöveggel, ami a máshol is hirdetők egyszerű elővigyázat...
  • 2019.12.12
  • 10:23 A soha meg nem érkező nyereménybútor Tamás kitartó, lassan egy éve várja a tévés játékon nyert bútort, ami csak nem akar megérkezni. Egy részét állítólag még gyártják, de ami raktáron van, az sem bír felkerülni egy teherautóra. Pedig ami jár, az jár. 2019. elején édesanyá...
  • 2019.12.11
  • 10:41 Kettőt fizet egyet kap akció az eDigitalnál Zoltán telefonszáma megváltozott, ám erről hiába tájékoztatta az ügyfélszolgálatot, az akciós mosógép első kiszállításának lehetőségéről így sajnos lemaradt. És a helyzet később sem lett jobb, rettenetes ügyfélkezelés, kétszer kifizetett ...
  • 2019.12.10
  • 11:45 Ki dönti el egy márkás vintage cuccról, hogy eredeti, vagy másolat? BB régóta használja a Jófogást, így elég sokszor belefutott abba, hogy a hirdetéseket néha visszadobják. Az indok változó, de a leggyakrabban vagy adminisztrációs hibára hivatkoznak, vagy arra, hogy a termék kamu. Tudjátok, a 2000 Ft-os L...
  • 2019.12.09
  • 11:04 A nem fúró fúrógép, ami ráadásul rozsdás is Attila nagyon megörült, amikor ilyen áron ilyen teljesítményű fúróra bukkant, ám az öröme csak addig tartott, amíg fúrni nem kezdett vele. A pontos mérés pedig egész mást mutatott, mit amiért ő fizetett. Rákerestünk a gyártóra és szinte s...

Blog - Tékozló Homár - heti top

  • 1. Varázslatos időutazás a Digi ügyfélszolgálatán via Giphy Igazi klasszikus hibabejelentős kálvária Tamásé, aki egy különös, Digis időhurokba is belekerült, amikor egy bejelentése két nappal később bukkant fel a rendszerben. Épp ezért aznap már hiába telefonált, de úgy néz ki, hogy a hel...
  • 2. Duzzogott az üzletvezető, most meg mosogathatok kézzel Azért az megnyugtató, hogy vannak jelenségek, amiket egy világjárvány sem tud eltörölni. Ilyen a tévesen kiírt ár, na meg probléma idegesítő kezelése. Olvasónk a 48 darabos, citrom illatú Finish mosogatógépet szerette volna megvenni a term...
  • 3. Eltörött az alkatrész, nem pótolható, viszlát! Zoltán garanciális mikrofonja továbbra is jól működik, ám a hozzá tartozó, azzal együtt használt állvány már kevésbé. A kereskedő segítőkész, de a nagyker szervize nem tud mit kezdeni a problémával. Sőt, szerintük a törésre nincs garancia ...
  • 4. Nem adott képet a Mac Mini, pedig kellett volna neki via Giphy Olvasónk sok sok csata után nyert háborút az iStyle szervizeseivel. Hiába kötött monitort a Mac Mini-re, kép semmi, a megoldás újra és újra semmi, végül 3 szervizelés után kapott egy tanácsot, ami működni látszik. Mellé pedig ajá...
  • 5. Habot ugyan nem csinál, de legalább penészedik via Giphy Judit az alza.hu-n vásárolt menő Krups kávovarja sajnos egy hét után vadný. Az ember joggal várja el egy ilyen géptől, hogy az atomvillanás után is rendes habot készítsen, és ha ez mégsem megy, irány a szerviz. Juditék így is tet...