Házipatika - napi top

Házipatika - friss

Házipatika - heti top

  • 1. Betegséget jelez, hogyan sétálunk A demencia egyik kezdeti jele is lehet, ha idős emberek lassabban kezdenek sétálni az addig megszokottnál.
  • 2. A legjobb mozgásformák magas vérnyomásra A rendszeres mozgás remek módszer arra, hogy megelőzzük vagy csökkentsük a magas vérnyomást.
  • 3. A D-vitamin-hiány jelei Bár kora tavasszal a magyarok 95 százaléka szenved D-vitamin-hiányban (jelentős részük kritikus mértékben), továbbra is mindössze a lakosság tizede figyel oda a megfelelő pótlásra.
  • 4. Az E-vitamin hiány jelei Az E-vitamin zsírban oldódik, és antioxidáns hatású, vagyis védi a szervezetet az oxidatív stressz hatásaival szemben.
  • 5. Civilizációs betegség a krónikus székrekedés Sokkal nagyobb gondot okoz, és akkor érdemel figyelmet, ha tartós vagy visszatérően jelentkezik.
  • 6. Hat tipp a szívbarát mozgáshoz Mielőtt bárki belevágna az edzésbe, érdemes átgondolni, hogy pontosan mit is szeretnénk elérni és milyen út vezethet a leghatékonyabb eredményekhez.
  • 7. Rákot is okozhat a forró tea Egy forró tea nagyon jól tud esni a hűvösebb reggeleken vagy estéken. Az iráni tudósok szerint azonban hosszú távon jobban tesszük, ha óvatosabban fogyasztjuk a meleg italokat.
  • 8. A horkolás ezért káros A horkolás nem csak a horkoló számára lehet egészségtelen, hanem azokra nézve is, akik éjjelente közelről hallgatják, hiszen ők sem tudják kipihenni magukat.
  • 9. Ennyi oltásellenes van az országban Magyarországon is igen népszerűek bizonyos egészségügyi álhírek, amelyek nem csak félrevezetik az olvasókat, de a beteg helyes gyógykezelését is veszélyeztetik.
  • 10. A mai járványok ezért veszélyesebbek Kutatók szerint a közeljövőben még több és súlyosabb világjárványra kell felkészülnie az emberiségnek.
  • 11. Mitől fájhat a székletürítés? A székelés közben jelentkező fájdalom kellemetlen lehet, a legtöbb esetben azonban a megfelelő táplálkozás és életmód megoldást jelenthet a problémára.
  • 12. Szokások, amelyek ártanak az agynak Ha szeretnénk sokáig megőrizni mentális egészségünket, érdemes az alábbi rossz szokásokról lemondani.
  • 13. A ginzeng ezért egészséges Leggyakrabban az ázsiai, illetve az amerikai ginzeng kerül forgalomba különféle formákban, amelyek többféle módon is pozitívan hathatnak az egészségünkre.
  • 14. Ezért veszélyes a túl sok antibiotikum Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint jelenleg az egészségügy egyik legégetőbb globális kihívását az antibiotikumrezisztencia jelenti.