- 1. Gyanú a Mercedes és a Red Bull 2026-os motorja körül: a FIA is reagált a kompresszióarány ... Még el sem kezdődött a szezon, a 2026-os Forma-1-es motorok körül máris komoly feszültség alakult ki: több gyártó – köztük a Ferrari – tisztázást kért a Mercedes és a Red Bull erőforrásának működésével
- 2. Komatsu tiszta vizet öntött a pohárba: a Toyota nem saját gyári csapatát építi a Haasnál A Toyota 2026-ban névadó szponzorként lép elő a Haas F1-es csapatánál, ám a csapatfőnök, Ayao Komatsu határozottan visszautasította azokat a találgatásokat, amelyek szerint a partnerség végső célja egy Toyota-gy
- 3. Wolff: Antonelli megtanulta kezelni az F1 „kannibáljait” Toto Wolff szerint Andrea Kimi Antonelli újoncévada a Mercedesnél pontosan azt hozta, amit előre vártak: látványos csúcspontokat, elkerülhetetlen hibákat és rengeteg tanulságot – miközben az olasz versenyzőnek meg
- 4. A Red Bull-vezér nem aggódik az F1-es csapatnál történt nagy távozások miatt A Red Bullnál az elmúlt egy évben egymást követték a nagy horderejű távozások, ám Oliver Mintzlaff szerint a csapat jövője nincs veszélyben: a vezérigazgató úgy látja, minden kulcspozíciót megfelelően töltenek
- 5. Russell nem tudja megmondani, mit „nézett be” a Mercedes a ground effect-érában George Russell továbbra sem tud egyértelmű magyarázatot adni arra, mit „nézett be” a Mercedes a Forma-1 ground effect-korszakában, miközben a csapat 2022 óta nem volt képes tartósan bajnoki címekért harcolni.
- 6. Verstappen versenymérnöke az Aston Martinhoz szerződhet? Az Aston Martin komoly húzásra készülhet: a csapat állítólag Max Verstappen versenymérnökét, Gianpiero Lambiase-t szemelte ki egy magas rangú vezetői pozícióra.