- 1. Nagyot ugrott Európában a kínai autók száma Egyre több kínai autó fogy Európában, ugyanakkor a védővámok is éreztetik a hatásukat, mert zömmel belső égésű motorral szerelt járművekkel tudtak növekedni a kínai gyártók.
- 2. Német recept szerint készül a Xiaomi autós stratégiája A Xiaomi a kínai elektromosautó-piacon elért sikerei után már az európai terjeszkedésre készül: sajtóértesülések szerint a vállalat kutatás-fejlesztési központot hozna létre Münchenben, hogy ezzel is erősítse
- 3. Könnyíthet az autógyártók terhén Trump Elsősorban a hazai gyártóknak kedvezve könnyítéseket jelenthet be Donald Trump az autóipari vámokkal kapcsolatban. Az első lépés értelmében azok a gyártók, akik importált autóik után vámot fizettek, nem köteles
- 4. Hatalmas mérföldkőhöz ért a Dacia Legyártották a nyolcmilliomodik Dacia gépkocsit Romániában, a Mioveniben található gyárban összeszerelt nyolcmilliomodik autó egy Indigo Blue színű Bigster Journey volt.
- 5. Bekötik a vasúti hálózatba az iváncsai akkugyárat Kezdetét vette az iváncsai ipari-innovációs fejlesztési terület logisztikai korszerűsítése, az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) beruházásában nyílt hozzáférésű, közcélú infrastruktúraként vas
- 6. Idén már közel tíz százalékkal nőtt a fizikai dolgozók átlagbére Az idei első negyedévben 2250 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére – derül ki a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzéséből. Ez a szint 9,1
- 7. Másfélmillió magyar munkahelyet válthat ki az MI Sokkal több munkahelyet érinthet Magyarországon a mesterséges intelligencia, mint azt elsőre gondolnánk – véli Nógrádi József, a Trenkwalder Recruitment Kft. Kereskedelmi és marketing igazgatója és az ELTE-Trenkwald
- 8. Nyersanyag nélkül maradhat a német ipar A csúcstechnológiai termékek gyártásában kulcsfontosságú ritkaföldfémek ellátási biztonsága miatt fejezte ki aggodalmát a német elektronikai és digitális ipar szakmai képviseleti szervezete, a ZVEI.