Autópro - napi top

  • 1. A Stellantis nem tart meg minden márkát A Stellantis hatalmas márkaportfóliójának jövője bizonytalanabb, mint valaha. Míg Carlos Tavares korábbi vezérigazgató mind a tizennégy autómárkát megtartotta, utódja állítólag már vizsgálja, melyek életképes
  • 2. A Volkswagen végre leteszi a 25 ezres ütőkártyát A Volkswagen Spanyolországot választotta az európai elektromos kisautó-offenzíva központjának. A konszern a Seat martorelli üzemében avatta fel új akkumulátormodul-összeszerelő gyárát, amely 2026 elejétől évi min
  • 3. A győri Audi nincs veszélyben, de fájdalmas döntések jöhetnek Az autóipar bizonytalan környezete, a kínai gyártók térnyerése és az elektromobilitás lassabb felfutása ellenére a győri Audi Hungaria stabil pályán marad. Michael Breme elnök szerint a siker kulcsa a több lábon
  • 4. Elárverezik a svéd autóipari cég román gyárát Elárverezik a svéd autóipari és biztonságtechnikai cég, a Holmbergs Safety Systems északkelet-romániai gyárát. A Pascaniban található 14 ezer négyzetméteres üzem szerelőcsarnokokból, raktárakból és egy irodaép
  • 5. Évtizedes mélységben a német autógyártók A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég december 15-én, hétfőn közzétett elemzésébő
  • 6. BMW: jó dolog az elektromos autó, de nem univerzális megoldás A zöld átállást nem lehet félvállról venni a BMW szerint, ugyanakkor az elektromos autózás egyedül nem megoldás a jelentkező kihívásokra. A bajor gyártó már bizonyított az elektromos autók terén, mégis úgy l
  • 7. Mérföldkőhöz értek a magyar elektromos autók Valamikor mostanában áll munkába a százezredik tisztán elektromos gépkocsi, a teljes klímabarát flotta a múlt hónap végére 98.660 darabot számlált, decemberben kevesebb mint 1400 gépjárműnek kell zöld rendszámot

Autópro - friss

Autópro - heti top