- 1. Hároméves szerződést kért a Red Bulltól Perez Helmut Markóék egyértelműen elzárkóztak a javaslattól: az F1-es csapat az egyéves hosszabbítás felé hajlik. A tanácsadó szerint is Sergio Perez az első számú opció 2025-re.
- 2. Sainz válaszára vár a nagy ajánlatot tevő Audi Gigaajánlatot kapott a spanyol az F1-be megérkező Auditól, de a csapat tudja, hogy várnia kell, mert Sainznak lehetnek még jobb opciói is.
- 3. Hivatalos: a HP a Ferrari új névadó szponzora A maranellóiak többéves megállapodást kötöttek a technológiai céggel, így az F1-es Miami Nagydíjtól kezdődően Scuderia Ferrari HP az istálló hivatalos neve.
- 4. „Nem kötelező F1-es pilótának lenni” – Domenicali a versenyzők panaszairól Túl sok a 24 futamos F1-es versenynaptár? Stefano Domenicali szerint viszont éppen ez az optimális, és akinek nem tetszik, annak nem kötelező itt versenyeznie.
- 5. Sebtapasz, még több pont – pilóták az újításról Esteban Ocon szerint csak a tünetet kezelné a tervezett új F1-es pontrendszer, Kevin Magnussen viszont még radikálisabb átalakítást látna jónak.
- 6. Túl kemények a stewardok az Aston-pilótákkal? Így érzi Mike Krack, az Aston Martin F1-es csapatfőnöke, akit frusztrál a büntetéseknél tapasztalható következetlenség.